Halkbank-Centrali

Qasje në InternetWi-Fi ZonëAir-kondicioner

  • Adresa: Shën Kiril dhe Metodij 54 (M.H.Jasmin)
  • Vendi: Shkup
  • Distanca: ≈7424 км

  • Telefon 2: 02 3250974
  • Faksi: 02 3240801
  • Orari i punës: Ha - Pr nga 09:00 deri më 17:00

//1050864291.rsc.cdn77.org/sites/zk/docs/trans{mk}logo_1390216334_0.jpg?t=true&w=300&h=300


Foto nga vendndodhja

Foto dhe video galeri

HALKBANK SHA, SHKUP

Halkbank Turqi (Türkiye Halk Bankası A.Ş.)

ALKBANK A.D. Skopje është brend zhvillues por stabil, i cili vepron duke realizuar vizionin e tij global nëpërmjet ofertës së produkteve dhe shërbimeve inovative.

HALKBANK AD, Skopje është themeluar më 15.03.1993 si Shoqatë akcionare dhe bankë univerzale për kryerjen e të gjithë llojeve të punëve bankare në R. e Maqedonisë, me aktivitet dominues në punën me depozitë, kreditimin e personave juridik dhe popullsisë, punë devizore-valutore, qarkullim pagesor në vend dhe jashtë vendit, instrumente me rendiment fiks, garancione dhe letra të kreditit.

Inovacioni në proçeset dhe shërbimet është njëra nga karakteristikat më të forta të HALKBANK AD Skopje. Nëpërmjet përdorimit të strategjive të përshtatura, duke krijuar produkte dhe shërbime për mikro klientët, HALKBANK AD Skopje u bë lider në zgjerimin e vizionit të sistemit bankar në Maqedoni. Autorizimet kredituese, për herë të parë të zbatuara nga HALKBANK AD Skopje, paraqesin edhe një hap para në domenin e shërbimeve bankare në Maqedoni.

Duke dashur të afrohet deri te klientët e saj dhe t'ju sigurojë shërbim të shpejtë dhe me qasje të lehtë, HALKBANK AD Skopje filloi të përdorë parimin e bankave-në pakicë dhe u bë banka e parë që ndryshoi mënyrën e punës, duke u drejtuar kah nevojat e klientit, në vend të veprimit klasik kah produkti. Duke u fokusuar në katër fusha: strategji, strukturë organizacionale, efikasitet të degëve dhe marketing, HALKBANK AD Skopje është pioneri në transformimin e proçesit "from teller to seller". HALKBANK AD Skopje poashtu ka meritë në zhvillimin e produkteve të kostumizuara në sistemin bankar në Maqedoni.

HALKBANK AD Skopje shfrytëzon qasje marketingu e cila gjeneron edhe më shumë klientë të kënaqur, njëherësh duke shfrytëzuar parimin e marrëdhënieve të zhvilluara me klientët e saj, duke ndërtuar marrëdhënie të forta dhe afatgjate me të njejtit. Banka ka etabluar sistemin e saj të proçesuimit të kartelave-e para në tregun e Maqedonisë që ofron klientëve mundësinë e pagesës pa kontakt dhe pastaj arriti lansimi i Master Card PayPass kartelës pagesore.

HALKBANK AD Skopje është banka e parë në Maqedoni e cila i dha rëndësi strategjive të udhëheqjes me para të gatshme nëpërmjet futjes së vendimeve dhe serviseve të përshtatura kërkesave të komintentëve, me qëllim që t'ju mundësohet kontroll maksimal mbi financat e tyre.

Në kuadër të tregut të Maqedonisë, HALKBANK AD Skopje është e njohur nga inicimi i shërbimit të shpejtë dhe kualitativ nëpërmjet implementimit të proçeseve të reja inovative siç janë bonus programi i kartelave, ATM dhe POS makinat e modernizuara, banka elektronike dhe e-tregtia.

Banka ka rrjet integrues të gjerë vendor dhe ndërkombëtar i përbërë nga 35 degë nëpër Maqedoni, përfaqësi në Beograd dhe marrëdhënie korresponduese me shumë banka të huaja.

HALKBANK AD Skopje është bankë me imazh të ndërtuar si bankë e besueshme, inovative, e përgjegjshme në shoqëri dhe zhvilluese me orientim të veçantë kah klientët. Përveç kësaj, banka gëzon marrëdhënie të ndërtuara dhe afatgjate me institucione financiare ndërkombëtare nëpërmjet të cilave siguron fonde zhvilluese për ekonominë nacionale.

Misioni

Të jemi bankë lider, njëherish duke i përmbushur të gjitha kushtet e punëve bankare univerzale, njëashtu të jemi të fortë edhe në produktet dhe shërbimet për popullsinë dhe në mënyrë të vazhdueshme të ndërtojmë vlera shtesë për klientët, akcionarët dhe të punësuarit nëpërmjet implementimit efikas të gjithë shërbimeve bankare me vetëdije dhe mirëkuptim për përgjegjësitë dhe obligimet shoqërore të saj.

Vizioni

Të jemi bankë regjionale lider për NVM-të, e cila është e aftë ti kryej të gjitha kërkesat e punëve bankare univerzale, në ndërkohë duke afirmuar prezencë të fortë në shërbimet në domenin e popullsisë.

“Besimi i klientit është mjeti ynë më i çmuar”
më shumë
Foto nga vendndodhja
Mapa

Hyni në Librin e Artë

Emri i përdoruesitFjalëkalim



Perdorues i ri? | Keni harruar fjalëkalimin tuaj? | Anuloj