Политика за директен маркетинг

ПОЛИТИКА ЗА КОРИСТЕЊЕ НА ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ ЗА ЦЕЛИ НА ДИРЕКТЕН МАРКЕТИНГ BLOG.ZK.MK

 

Личните податоци кои се обработуваат од страна на blog.zk.mk може да се користат за директен маркетинг единствено по дадена согласност од страна на лицата чии податоци се обработуваат.

 

Вашата согласнот за користење на лични податоци ја давате при пријавување со ваша емаил адреса во полето “Добивај најинтересни работи и идеи во инбокс!” со што дадената согласност се однесува исклучиво за целите на директен маркетинг со испраќање на известувања и маркетинг материјали на е-меил адресата дадена од страна на давателот на согласноста, без притоа да се врзува ваквата согласност со губење на било кое друго право на давателот во однос на услугите кои се обезбедуваат преку веб страницата. Вие имате право во секое време да побарате од нас да не испраќаме маркетинг соопштенија и да не ги користиме вашите лични податоци за целите на директен маркетинг. Корисникот има право во секое време да се спротивстави на понатамошно обработување на неговите/нејзините лични податоци за директен маркетинг, преку контактирање на Офицерот за заштита на лични податоци за барањето (контакт податоците се во сегментот „Политика за приватност“) или со кликнување на опцијата unsubscribe (повлекување на согласност) во долниот дел на некој од пристигнатите мејлови.

 

zk.mk  и blog.zk.mk  за потребите на спроведување директен маркетинг ја користи платформата MailChimp, трговска марка на Rocket Science Group. Собраните податоци се зачувани на серверите на платформата и се обезбедени од страна на компанијата Rocket Science Group.

 

Последно променето на: 20.7.2021

 

Бизнис секторот не очекува проблеми со снабдување на струја во текот на зимата, но околу ценатта се е можно, вели Ангел Димитров од Организација на ...
сите 59 | | | веќе видена

Мултинационалниот продавач на брза мода Примарк ги шокираше своите вработени кога им испрати писмен совет како да заштедат пари. Примарк сподели известување за ...
сите 4 | | | веќе видена

Директорот на ДПИ, Горан Трајковски направи контрола да види дали се почитуваат гарантираните цени. Трајковски вели дека големите ланци на трговци ги ...
сите 5 | | | веќе видена

Hyni në Librin e Artë

Emri i përdoruesitFjalëkalim



Perdorues i ri? | Keni harruar fjalëkalimin tuaj? | Anuloj