Политика за квалитет

 

 

ПОЛИТИКА ЗА КВАЛИТЕТ И БЕЗБЕДНОСТ НА ИНФОРМАЦИИ

Мисија

За крајните корисници

Златна книга, www.zk.mk и 1188 се брзи и едноставни извори за користење на точни информации за локални бизниси, институции и индивидуалци, потребни во секојдневниот живот.

За фирмите клиeнти

Р3 Инфомедиа обезбедува традиционални и дигитални маркетинг услуги кои на фирмите им овозможуваат промоција и зголемување на продажбата.

Визија

За крајните корисници

Да останеме број еден извор на уникатни, точни и детални информации за локалните бизниси, производи, услуги, институции и индивидуалци преку унапредување на сегашните и воведување на нови дигитални производи.

За фирмите клиенти

Континуирано да ги развиваме нашите платформи – www.zk.mk, www.marketkonekt.com и www.inone.mk, за да обезбедиме технологија, едукација, поддршка и водење на дигитален маркетинг со кој нашите клиенти успешно ќе се претстават, промовираат и продаваат преку дигитални медиуми.

 

Со цел остварување на својата Мисија и Визија, Р3 Инфомедиа се стреми кон реализација и почитување на следните постулати:

 

-Создавање на ефикасна и ефективна реализација на барањата на клиентите преку воведување, оддржување и постојано подобрување на Системот за управување со квалитет и Системот за управување со  безбедност на информации;

-Обезбедување постојана доверливост на информациите во сите бизнис процеси на Р3 Инфомедиа;

-Примена на законската легислатива, задоволување на барањата на стандардите ISO 27001:2013 и ISO 9001:2015 и постојано подобрување на квалитетот на работните процеси и услугите кон нашите клиенти и крајни корисници;

-Управување со проблемите и инцидентите преку дијагностицирање на суштинските причини за нивна појава, како секојдневен процес при што се обновува нормалното ниво на услуги со минимално влијание на работните процеси;

-Континуирано оспособување и тренинг на вработените со нови технологии и комуникациски и продажни вештини со цел зголемување на компетенциите на вработените,  подобрување на квалитетот на работење, зголемување на задоволството на крајните корисници и клиентите на Р3 Инфомедиа

-Постојано подобрување на Системот за обезбедување квалитет и Системот за менаџмент со безбедност на информации и ефективно управување со сите промени преку следење и имплементација на нови технологии, методологии и стандарди;

-Континуирано следење на промени и ажурирање на базата на податоци за обезбедување на точни информации за локални бизниси, институции и индивидуалци;

-Зголемување на продажбата и задоволството на клиентите со креирање на ефективни маркетинг кампањи;

-Обезбедување на можност за он-лине продажба преку маркетконтект и иноне за средни и  мали претпријатија;

-Долгорочно, ефикасно и ефективно одржување на партнерските односи. 

 

Дата: 01.12.2020        

 

 

Со цел гарантирање на безбедни услови за престој и користење на услуги во угостителските објекти, хотелите, мотелите, автокамповите Сојузот на стопански комори ...
сите 76 | | | веќе видена

Со навестувањето на постпандемискиот период, време е да се размисли како непречено да се заменат општите економски политики со поспецифични, секторски политики ...
сите 48 | | | веќе видена

Падот на бдп во првиот квартал беше очекуван во услови на трет бран на ковид 19, а податоците за вториот квартал упатуваат на позитивни сигнали, оцени ...
сите 62 | | | веќе видена

Од 22 јуни, Царинската управа ја прекинува постапката со која увозните давачки за возилата се пресметуваа во намален износ за 50 отсто, согласно со Законот за ...
сите 12 | | | веќе видена

Логирај се на Златна Книга

Корисничко имеЛозинка



Нов корисник? | Заборавена лозинка? | Откажи