Политика за квалитет

 

 

ПОЛИТИКА ЗА КВАЛИТЕТ И БЕЗБЕДНОСТ НА ИНФОРМАЦИИ

Мисија

За крајните корисници

Златна книга, www.zk.mk и 1188 се брзи и едноставни извори за користење на точни информации за локални бизниси, институции и индивидуалци, потребни во секојдневниот живот.

За фирмите клиeнти

Р3 Инфомедиа обезбедува традиционални и дигитални маркетинг услуги кои на фирмите им овозможуваат промоција и зголемување на продажбата.

Визија

За крајните корисници

Да останеме број еден извор на уникатни, точни и детални информации за локалните бизниси, производи, услуги, институции и индивидуалци преку унапредување на сегашните и воведување на нови дигитални производи.

За фирмите клиенти

Континуирано да ги развиваме нашите платформи – www.zk.mk, www.marketkonekt.com и www.inone.mk, за да обезбедиме технологија, едукација, поддршка и водење на дигитален маркетинг со кој нашите клиенти успешно ќе се претстават, промовираат и продаваат преку дигитални медиуми.

 

Со цел остварување на својата Мисија и Визија, Р3 Инфомедиа се стреми кон реализација и почитување на следните постулати:

 

-Создавање на ефикасна и ефективна реализација на барањата на клиентите преку воведување, оддржување и постојано подобрување на Системот за управување со квалитет и Системот за управување со  безбедност на информации;

-Обезбедување постојана доверливост на информациите во сите бизнис процеси на Р3 Инфомедиа;

-Примена на законската легислатива, задоволување на барањата на стандардите ISO 27001:2013 и ISO 9001:2015 и постојано подобрување на квалитетот на работните процеси и услугите кон нашите клиенти и крајни корисници;

-Управување со проблемите и инцидентите преку дијагностицирање на суштинските причини за нивна појава, како секојдневен процес при што се обновува нормалното ниво на услуги со минимално влијание на работните процеси;

-Континуирано оспособување и тренинг на вработените со нови технологии и комуникациски и продажни вештини со цел зголемување на компетенциите на вработените,  подобрување на квалитетот на работење, зголемување на задоволството на крајните корисници и клиентите на Р3 Инфомедиа

-Постојано подобрување на Системот за обезбедување квалитет и Системот за менаџмент со безбедност на информации и ефективно управување со сите промени преку следење и имплементација на нови технологии, методологии и стандарди;

-Континуирано следење на промени и ажурирање на базата на податоци за обезбедување на точни информации за локални бизниси, институции и индивидуалци;

-Зголемување на продажбата и задоволството на клиентите со креирање на ефективни маркетинг кампањи;

-Обезбедување на можност за он-лине продажба преку маркетконтект и иноне за средни и  мали претпријатија;

-Долгорочно, ефикасно и ефективно одржување на партнерските односи. 

 

Дата: 01.12.2020        

 

 

АД ЕСМ попладнево соопшти дека не доставиле понуда до универзалниот снабдувач ЕВН Хоум затоа што одлуката од Владата во однос на препорачаната цена и ...
сите 103 | | | веќе видена

Според нив, понудата што ЕСМ треба да ја даде кон универзалниот снабдувач ЕВН Хоум ќе биде на ниво што нема да предизвика некое значително зголемување на ...
сите 245 | | | веќе видена

– Финтек-секторот сѐ побрзо се шири во индустријата на плаќањата, којашто бара нови начини за намалување на трошоците, за зголемување на безбедноста и за ...
сите 58 | | | веќе видена

Бизнис конфедерација на Македонија (БКМ), започна со дигитализација на своето работење преку основање на Центарот за бизнис поддршка на компаниите, којшто ...
сите 42 | | | веќе видена

Логирај се на Златна Книга

Корисничко имеЛозинка



Нов корисник? | Заборавена лозинка? | Откажи